Myskväll.

Igår kom bästaste Martina till mig för söndagsmys. Vi åkte o handlade en massa massa gott. Glögg o pepparkakor var det vi huvudsaken skulle ha. Men det blev en massa annat gott med.



Det blev glögg, Choklad, naturgodis, pepparkakor med fikon marmelad o blåmögelost. Har ni inte smakat det så gör det. Det är sjukt jäkla gott alltså. =)



O min bästa Martina!!

Hon var lite sugen på att testa wii efter att vi hade druckit upp en hel flaska glögg. =P Så det gjorde vi och jag åkte på stryk. Bokstavligt talat. Hon slog stenhårt på armen två gånger. hahaha. Men det är så himla kul. Vi blev lite trötta efter spelandet så vi satte på Supernatural. Det är bara så grymt bra.

Ikväll ska jag och Linus gå på Bio och se nya Harry Potter filmen.Det ska bli så himla mysigt, det var så länge sen vi var på bio faktiskt. Vi har ju sett alla andra HP filmer på bio så denna blev inget undantag.

Ne nu ska jag väcka honom så vi kan äta frukost, jag har ju vart uppe ett tag så jag är vrålhungrig..


Jessi

Kommentarer
Postat av: Martina Pettersson

Åhhh min Queen!! det var så mysigt verkligen! tack för det!...och sorry för armen! :P...jag förväntar mig att få igen nästa gång hehe!....puss på dig!

2010-11-22 @ 13:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback