Miranda.

Idag åkte jag och Linus ner till Lisa och Andreas för att träffa nyaste medlemen i familjen. Lilla Miranda. =)



En stolt morbror Linus. Eller Mooobooo Hiiiiinus som han kommer få heta. =P



En liten närbild på sötnosen.



Sen fick hon komma till mig och titta vad nöjd hon ser ut. =)

Det är så fruktansvärt kul att det kommit en liten bebis till familjen. Hon är så himla söt o mysig o lugn. Morbror Linus skulle lära henne allt han kan. Haha. Lisa sa att det tar nog inte så lång tid så hon var inte orolig. =P

Men jag och Linus hade en liten disskussion härom dagen.

J: Vad roligt att du är Morbror!! Äntligen!!

L: Ja verkligen, detta har vi sett fram emot länge nu.

J: Men du, du är ju morbror nu. Vad blir jag för nåt?

L: *funderar ett tag* TANT Jessica såklart!!

J: Men jag vill inte vara tant..

L: Men man blir det automatiskt.


Ja jag säger då det. haha..


Jessi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så söööt hon är!!

Och linus såg jätte stolt ut på kortet!

Bebisar e fan de mysigaste som finns:)

hahaha å till Alli är du inte Tant, du är Tia/Moster, och linus blir Tio Linus hahahaha :)

<3

2010-11-22 @ 10:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback