Ladies Night.


Ja igår var ju jag och min kära svärmor på Ladies Night. O jag säger bara: har ni aldrig gått på det innan så gör det. Det var så himla bra. Det var en riktigt bra show rätt igenom och tiden bara flög iväg. Vi var nöjda med våra platser med så allt var toppen!



Här gjorde de entre o hela kinnarps skakade nästan. =P Dansarna var skitgrymma!!!



Sen satte de igång med showen!



Sen gick en av grabbarna i bandet  ut o körde sweet child of mine med gunsn'n'roses. Han var riktigt duktig. Och jag bara älskar den låten.



Här var tjejbastun. Måns möller i blonda peruken, Andreas Johnson längst till vänster på bänken, Brolle i mitten o sen kommer jag aldrig ihåg vad han heter som sitter till höger. Jag skrattade nästan ihjäl mig.

Nu hinner jag faktiskt inte lägga upp mer bilder, tar sån tid på min dator. Måste laga mat o göra mig iordning. Ska jobba ikväll på Elmia. Vi har jönköpinsgalan där ikväll så det ska bli roligt. Får se om jag hinner lägga upp resten imorrn!

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback