Jag vill ha mer!

Det var roligt att se att några hade svarat på mina frågor jag ställde igår, men jag vet ju att ni är fler än tre läsare så det vore kul om ni andra med svarade! =)

För övrigt är jag väldigt irriterad. Satt o skrev värsta bra långa inlägget med massa bilder, sen kommer jag åt nån jävla knappjävel o allt försvinner. Gaaaah!!! O jag vet inte ens vad det är för knappjävel som jag lyckas komma åt ibland.

Sitter just nu o käkar frulle:



Där fick ni en bild på den.

Men nu har jag lite bråttom. Hade allt gått som min plan var så hade jag redan vart färdig med detta inlägg. Nu ska jag upp till Elmia för några timmar där med alla illaluktande Dreamhack ungar. helt insane alltså.


Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback