Fredagsmys!

Idag hade jag o Linus bestämt att vi bara skulle ta det lugnt o mysa lite. Jag slutade jobbet kl 17, så helt slut o ont i ryggen åkte jag hem till min andra halva. Vi åkte och handlade lite mat och det blev detta ikväll:



Tacooooos!!!! Nu blir nog Malin lite avis. Hon är helt galen i tacos. =P

Det var så himla gott och perfekt fredagsmat. Dock blev vår middag idag lite sent. Vi brukar normalt äta middag vid 3 halv 4 tiden på dagen, så det blev lite sent när vi åt vid 7. Men så blir det ibland. Vi har även köpt lite chips och så ska vi se idol nu.

Så nu sitter vi båda plus kissarna nerbäddade i soffan i den 16 gradigt kalla lägenheten. *burr*

Jessi

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, mysigt.

Det är så härligt att handla på

en fredag eller lördagkväll.

Inget folk och man kan slappa av

och gotta sej i lugn och ro efterråt!

2010-11-27 @ 00:22:41
URL: http://lindakeranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback