Första Advent!

Idag har vart en perfekt mysig dag. Jag vaknade kl 8 trots att jag ville ha sovmorgon, men då var jag pigg så det var bara att gå upp. Vi har städat och tvättat idag plus pyntat lite. Så vi har fått mycket gjort, hur skönt som helst.



Kissarna var genast på min julkulegran som jag köpte häromdagen. Så den lär ju ligga risigt till framöver.



Kissarna var ybernöjda över att få komma in i förrådet där man annars inte får vara, plus vara uppe på hyllan. Haha så söta.

Sen när vi var klara med allt så skulle vi ge oss ut i snöstormen.



Det gäller att klä på sig ordentligt när man ska ut i kylan. (Kolla vilken stor näsa jag fick på bilden! omg!) Linus hatar den där mössan. Jag tycjer med den är ful, men jag gillar mer att vara varm om huvudet o öronen. =P Fast jag gick inte ut med den för hans skull. haha.

Vi åkte iaf till Ikea. Väl där så tänkte vi att vi skulle käka lite med och det blev detta:


JULBORD!!! De hade julbord för 79kr (100 kr rabatt för ikea family medlemmar, så då blev det 79kr.) Linus och Jens hade inget val när jag väl fick syn på det så fanns det inga andra alternativ. Jag älskar verkligen julbord och får sån julkänsla av det. =) Mycket gott var det, dock inte så stort utbud men jag förväntade mig inte det heller för de 79kr. =P



Linus gillade julbordet. Hahaha

Jaa undrar hur våra barn blir?

Jessi

Kommentarer
Postat av: Henrik

eller helt enkelt för att folk är trötta på henens sätt att vara och agera?

kan vara så också. Det är bra att folk äntligen ställer henne mot väggen och ställer obekväma frågor.

2010-11-29 @ 16:30:42
URL: http://hennriksvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback