Dear Santa.

Julen närmar sig med stormsteg och jag har bara ett fåtal julklappar kvar att handla. Så svårt att komma på till alla. En del önskar sig ju inget speciellt heller. Till skillnad från mig. Jag skriver fortfarande önskelista. =P Jag skriver ner på en lapp till Linus vad jag önskar mig. Oftast blir den väldigt lång. Men när folk frågar mig eller honom vad jag önskar mig är det bara ta något från listan. Jag är en sån att om någon ska köpa något till mig så kan de lika gärna köpa något jag vill ha. För jag önskar mig så mycket. hahaha!

Här är mina topp 5.



Överst på min lista ligger bidrag till tattuering nr 5 som jag väldigt gärna vill göra. Nu är denna bild bara hittad från google, så ni inte tror det är denna jag ska göra. =P


En klar tvåa på min lista är femte säsongen av Supernatural. Jag bara MÅSTE ha den i julklapp!! Det är ju enligt mig och några till den bästa serie som gjorts. Och jag har väntat nästan ett år på denna säsong.


 
Trea på min önskelista är dessa örhängen från Laila Bagge Rock by sweden. Jag älskar hennes smycken och vill egentligen ha allt. Men just nu vill jag ha dessa. De blingar ortoligt mycket i verkligheten än vad det ser ut som på bilden. Me like.


Nr fyra är även Parfymen av Laila Bagge. Tycker den luktar jättegott och den skulle nog passa på mig. =)



Femma blir ett roligt spel till wii. Många säger att detta är väldigt kul och jag vill ha roliga spel till wii:t. Men är det någon som har detta eller har testat? För jag undrar hur spelet känner av benen? Kontrollen håller man ju i handen, men den måste väl känna av benen med för att man ska kunna spela liksom?


Detta är en LITEN del av allt jag önskar mig. =)

Vad önskar ni er i julklapp?

Jessi

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Söt du är som fortfarande köper serier :-)



http://thepiratebay.org/search/supernatural/0/99/0



Varsågod! Julklapp från Sebbe!

2010-11-30 @ 15:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback