Bästa dagen på länge.

Denna dag har nog vart den bästa på länge. Den började med att jag skulle besikta pärlan kl 11.45. Jag var så himla nervös. Inte just för själva besiktningen utan för att jag skulle få en massa tvåor som jag var tvungen att lägga ut dyra pengar på nu innan jul. Det kommer ju alltid olämpligt de där oförutsedda utgifterna. Men pärlan klarade sig genom galant. De sa att hon var väldigt välskott, pigg o fräsch för sin ålder. Jag blev så himla glad och ännu mer nöjd över köpet av bilen.

Sen var planen att åka till ICA Maxi o storhandla. (usch vad tråkigt.) Men vi åkte dit och precis när vi parkerat fick vi ett sms av Linus mamma "kl 11.25 kom en liten Miranda." =D Linus yngsta syster Lisa och Andreas har efter många års sorger och kämpande äntligen fått ett litet mirakel. Lilla Miranda. =) Vi blev så glada att vi knappt kunde koncentrera oss på handlingen. (så vi glömde hälften.) =P

Grattis mamma Lisa och pappa Andreas, O välkommen till världen lilla Miranda! <3

Så det blev att åka o hämta Lisas och Andreas bil från verkstaden för att sedan köra upp den till sjukhuset. Efter en massa timmars farande fram o tillbaka var vi så hungriga att vi höll på o svälta. Så vi tog faktiskt MAX idag. Blev perfekt. Vi äter inte snabbmat så ofta, och då är det faktiskt rätt gott de gånger man äter det.

Vi satte oss helt slut efter att ha packat upp alla varor och ätit i soffan för lite super mario. Vi har blivit riktiga tv-spels nördar nu när han fick super mario i present. Men det är så himlans skoj. Vi åkte till Jula vid 18 då det var öppningspremiär för medlemmar idag. (De har bytt lokaler.) När vi kom det var det en sån otroligt stor folkmassa och kön sträckte sig så långt ögat kan då. De hade slagit på stort. En massa fyrverkerier och liveband utanför innan de öppnade. Väl inne bjöd de på smörgåstårta och saft. Så jag var helnöjd. =)

Ne nu ska vi kolla en film. Tror det blir legenden om Zorro. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback