10 saker.

10 saker om mig själv som alla kanske inte vet. =)

*
Ett av mina största tvångsbeteende är mina öron. Jag rengör mina öron 3-5 ggr per dag. Det äckligaste jag vet är folk som har smutsiga öron och öronvax.

* Jag är o'boy beroende och blir förbannad på riktigt om någon rör om i min o'boy innan den sjunkit ner ordentligt. Tycker inte om klumpar.

* Jag tycker det är fruktansvärt äckligt med fötter och det skulle aldrig falla mig in att gå på fotmassage.

* Jag är otroligt klumpig och har tex lyckats skära upp halva fingret på en ketchupflaska samt gett mig själv hjärnskakning i en dörrpost.

* Jag är helt oförmögen att ta hand om blommor, allt jag har dör och ruttnar. Jag har till och med dödat en kaktus.

* Jag har svårt för loppmarknader och skulle aldrig få för mig att gå in på en sån eller handla därifrån. Antagligen för att mor min släpade runt oss på det jämt när vi var små. Trauma mamma trauma.

* Den enda sport utöver hockey som jag tycker är väldigt intressant att titta på är konståkning.

* Jag är 25 år gammal och mörkrädd.

* Det tar en kvart för mig att göra iordning en macka för att jag har speciella kombinationer och det måste ligga perfekt på mackan. Måste se gott ut med. (Linus hinner göra iordning sin frukost plus äta upp den innan jag ens påbörjat mitt ätande.)

* Jag fullkomligt avskyr Magnus uggla och tycker han är den vidrigaste person på denna planet.


Vore roligt om någon annan skrev en lista på saker alla inte vet. Jag utmanar alla som läser min blogg att skriva det. Har du ingen egen blogg så skriv det i kommentarsfältet annars på din blogg o säg till mig. Är roligt sådant o man får lite "aha" upplevelser om människor. =P

Jessi


Kommentarer
Postat av: josefine

jag har också dödat en kaktus. Jag fick för mig att jag skulle ta hand om den väldigt bra, så jag vattna den varje dag, det blev nog lite för mycket :p



sv; det är bara bra med mig :)

2010-11-30 @ 06:36:35
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: Anonym

På samtliga punkter så tycker jag exakt likadant, alltså har du ärvt mer av mig än du tror, inte bara Bon Jovi musiken :)) Pussinuss Mor <3

2010-11-30 @ 10:08:22
Postat av: Sebbe

det där med mackorna kan väl ingen som någon gång ätit med dig missat. En annan har ju sen länge ätit klart och vill återgå till monopolspelandet innan du ens är färdig med den första smörgåsen....

2010-11-30 @ 15:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback