wweeeiooo!

Idag var en tuff dag på Elmia, ännu tuffare än förra veckan. Vi hade 550 ätande lunchgäster och vi var tre st i personalen! TRE st!!!! Vi höll ju på att kollapsa alla tre. Men det blir så ibland. Just idag var det otroligt många som var sjuka. O vi som jobbar är inte så pigga heller för den delen. Verkar som att alla e sjuka just nu. Men det är väl den tiden på året när man inte vet hur man ska klä sig.


Efter Elmia så skulle jag jobbat kväll på Scandic med, men jag behövdes inte ikväll och jag klagar inte för det. Jag är så himla trött att jag faktiskt överväger på att gå o lägga mig redan nu. haha. Så jag o Linus åkte runt lite i stan och vi har köpt den perfekta presenten till min peanut.Hon fyller ju 30 om två veckor så då ville jag ge nåt extra bra. =)

När vi kom hem hade jag en avi, så jag sprang fort som tusan ner till kiosken o hämtade ut mitt paket. Sen sprang jag lika snabbt hem igen o öppnade det. Då hade min efterlängtade snygga Ed Hardy klocka kommit!!! Den var MYCKET snyggare i verkligheten. Helt sprillans nu är den med så det tar nog ett tag innan den mjukas upp. Skaver lite gör den. Men det är det värt. Jag är fortfarande dönöjd över att jag lyckades hitta denna klocka och till 1500 kr billigare med. =) Man gör sina fynd ibland.


Ne nu ska jag mysa lite med min kära sambo innan det är läggdags. Upp tidigt igen o iväg till Elmia för ytterligare en helveteslunch imorrn. huja!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag och världen kräver bild på klockan! :P

2010-05-25 @ 21:33:10
URL: http://lindakeranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback