Weeeei!

Nu har jag äntligen lärt mig hur jag byter header. =) Allt tack vare Catrin som skickade en jättebra länk till mig där de beskrev i detalj hur man gjorde. Tack Catrin! =) MEN jag hade text på mitt collage. Men det syns inte nu när jag lagt upp det som header. Någon som vet hur jag får dit text på min header? För jag gjorde ju collaget i ett bildprogram, o där skrev jag ju texten o det är ju sparat som det.

Jaja, har precis kommit hem från jobbet. Var hur jäkla pigg som helst nu på kvällen, blev det efter att jag var o tränade idag. Mmm jag har vart duktig idag med. =)

På lördag ska jag jobba i Gränna på en föredettingfest. Temat är Maffia, då även vi i personalen ska klä oss lite efter det. Så jag måste nog till stan på fre eller lör o leta hängslen o hatt. Syrran kommer ner o ska osså jobba där. Jag i baren o hon som entrevärd. Det ser vi fram emot o lite extra pengar i fickan tackar man ju inte nej till.


Neee nu ska jag spela lite poker innan jag ska sova. Natt natt


Kommentarer
Postat av: Catrin

om du har sparat texten med bilden borde ju den också synas. Eller var texten under bilderna?

2010-05-05 @ 10:11:14
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback