Vi har hittat vårt hus!

Ja nu har vi äntligen hittat det hus vi vill ha. =D Förra lördagen var jag o Linus på två husvisningar. Båda var Älvsbyhus. Vi har bestämt oss för Älvsbyhus när vi ska bygga vårat hus. Det är så svårt på en planritning att föreställa sig hur huset ser ut egentligen. Vi har vart på några visningar förut. Men inget som vi har känt att wow detta hus ska vi ha! Men i lördags så gjorde vi faktiskt det. =) Ett enplans vinkelhus är det.



Så här ser planritningen ut. Men vi ska göra om lite, nåt liknande detta:



Vi ska slå ut lite väggar och bygga nya väggar. =) Det är så fint och jag vill bara ha tomten nu så vi kan börja bygga.

Tomterna ska de förresten släppa i år där vi vill bo. Vi håller tummarna stenhårt på att vi får en. De släpper bara tio st.



Lite kommentarer från mina läsare vore trevligt. Det var länge sen jag fick nu, vad har ni för er? hur mår ni? Vad tror ni om huset?

bye bye

Kommentarer
Postat av: Sandra the one n only <3

usch jessi va avis ja blir!

ritningen ser skit bra ut & är glad för er skull =D

ser fram emot när de e klart =)

2010-05-21 @ 22:18:33
Postat av: Catrin

wow! super läckert att få bygga sitt eget hus!

Vi ska till banken nu veckan som kommer och vi var på våra första visningar förra veckan. Så det blir hus för vår del också snart =) Vill inte sitta instängd längre!!

2010-05-22 @ 12:32:43
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: sandra

jessies walkin ?! hahaha så rätt !!!

2010-05-27 @ 21:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback