Sunset

Sitter o väntar på att min andra halva ska vakna så vi kan äta frukost innan jag måste sticka o jobba. Börjar idag 12,30 till 15,30 så det är kortpass idag och två dagar framöver. Det är ju mässa nu så dessa tre dagar ska jag vara på Elmia och jobba samt tre dagar nästa vecka. Det är rätt skönt faktiskt att vara där lite då och då. Få lite brejk från Scandic.

Jag har ju inte skrivit på hur länge sen som helst så jag vet inte riktigt vad jag har missat att skriva nu. Förra lördagen var ju jag o Cenitha o jobbade på en föredettingfest med tema Maffia ute i Gränna.. Jag stod i baren och Cenitha var entrevärd. Det blev väldigt sent och vi kom nog inte i säng förens halv 6 söndag morgon. Pust säger jag bara för jag är inte gjord för nattjobb. Jag var som en Zombie hela söndagen.



Titta vilken fin bild jag tog på fredagen när jag o Cenitha hade vart på Willys. =P



Ne nu måste jag äta frukost. svälter här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback