Spindlar o Bandit.

Ja det är det min morgon har bestått av. När jag stod o gjorde frukost i köket såg jag bara något i ögonvrån som sprang över golvet. Det var en liten spindel som hade hittat in. Men Molly tog snabbt hand om den och fick lite extra protein till sin frukost idag. Det är skönt att ha katter som tar hand om de.

Sen är jag lite besviken för jag satte mig i tv-rummet o skulle äta frukost där inne idag. Slog på tv:n o på varenda jävla kanal är det "vakna med.." Och ett radioprogram. HUR kul är det att titta på på morgonen? Jag tycker inte det är ett dugg underhållande. Är det någon som tycker de programmen är bra? O varför isf?

Ne nu ska jag göra mig iordning om en stund o ge mig ut i regnet.. varför kan vi inte ha sol? Jag vill ha sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback