Söndagsmys..

Istället för fredagsmys så har jag söndagsmys. För mig själv. =P



Jag gick till Willys förut o handlade mig lite gott. Så till kvällsmat blev det 2 rostmackor med sallad,kräftröra,gurka, paprika o gräslök. Till det min favvojuice och lite smågodis till efterätt. =P

Tråkigt nog är det inget bra på tv, eller så är det jag som börjar bli rastlös antagligen efter att ha setat hemma själv tre kvällar irad. Jag undrar hur jag ska klara mig när linus åker bort 10 dagar i juli. Måste ju hitta på nåt att göra då så jag inte dör av tristess.



Svärmors hund Milo är så himla söt o mysig. Här gör han kaninen. Säger man "kaninen" till honom så ställer han sig på bakbenen,sätter ihop framtassarna o viftar dom upp o ner. Han är så himla söt när han gör så.

En annan söting:



Jag fattar inte hur hon kan vrida kroppen på det sättet. Men så brukar hon ligga o sova. Ögonen såg lite scary ut på fotot me.


ne nu ska jag ta lite mer hostmedicin o gå o sova. Jag har sån enorm värk i mage, mellangärde o lungor efter allt hostande. Men det går över det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback