Söker fortfarande Hjälp.

Jag skrev för ett tag sen att jag ville ha hjälp och byta min header. Att någon kan förklara hur jag gör. Det lustiga var att det är rätt många som läser bloggen så någon borde ju veta hur man gör det, men ingen kunde förklara.
Så jag frågar väl EN GÅNG TILL då om det är någon som kan förklara hur jag byter header? Gärna svar denna gång tack!

Min dag idag består av jobba, träna, äta, jobba, sova i stort sett. Jag hatar sånna dagar där man jobbar två gånger på samma dag. Jag går hellre ett långpass faktiskt.

Nu känns det som att detta inlägg blev lite negativt. Haha jag har nog inte riktigt vaknat till än tror jag. Men vad tyckte ni om klippet som jag la ut igår? Visst var han bra? Jag kan lägga ut Michael jackson medleyt senare om jag hinner. Det är med riktigt bra.

Ne nu måste jag sticka till jobbet. Har ju ändå vart ledig hela helgen så det är ju dags för det. =P

hej svejs

Kommentarer
Postat av: Catrin

Haha oj då, då är det väl bäst att jag försöker förklara för dig då.



...efter att jag skrivit en hel uppsats om hur man kan göra inser jag att det är lättare att länka till detta inlägg:



http://www.designadinblogg.se/2009/may/lagg-till-en-egen-bild-som-header.asp



Jag har själv lärt mig via denna blogg/sida, så det blir nog lättast för dig Lycka till!

2010-05-04 @ 14:15:12
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback