Slapp Söndag.

I Söndags vaknade jag redan vid 8, även fast jag hade somnat efter fyra tiden. jag fattar inte jag vaknar alltid supertidigt dagen efter att jag har festat, hur sent jag än går o lägger mig.  Vi skulle åkt till svärmor på förmiddagen men hon var tvungen att åka ut till linus morfar lite snabbt så vi tog det lite lugnt. Mariana kom förbi runt lunch o hämtade sina grejer.

Sen kom svärfar framåt tvåtiden. Han skulle hjälpa oss lite med husritningarna o räkna ut kvadrat o massa andra summor. Han åkte runt halv fyra igen o det var dags för oss o göra middag. Efter maten blev jag skit-trött så jag la mig i soffan en stund.



Jag hade inte så snygg min. Men jag o Fling somnade stenhårt o sov nästan en hel timme.

Sen åkte vi ut till Vaggeryd. Linus systers kille skulle köpa bil, så då ville han att Linus skulle me. Vi var väl hemma därifrån igen runt halv 9. Så vi satte på en film. Har ni sett Passion of the Christ? Riktigt hemsk film, den berörde mig verkligen och jag tyckte den var riktigt intressant. Har ni inte sett den tycker jag ni ska se den.


nu blir det sängen. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback