Saturday @ Karlssons.

Då fortsätter jag med lördagen. =P På förmiddagen åkte jag o Linus ner på stan o åt frukost, vi hade verkligen ingen frukost hemma. Jättemysigt var det och efter blev det att åka o storhandla. Sen blev det jobb för min del. Skulle jobba 18-22. Vi hade gått upp väldigt tidigt på lördagen så min plan var att åka hem efter jobbet och sova. =P

Men riktigt så blev det ju inte. När jag kom till jobbet träffade jag på Mariana som var sugen på att gå ut iom att det var jönköpings marknad o allt. Jag var inte ett dugg sugen på det men det ändrade sig. =P Jag fick sluta kl 21 så det var bara hem o fixa sig iordning lite snabbt för att sen dra ner på stan.

Vi drog ner till Karlssons där det som vanligt var knökat med folk. Men mycket härliga människor som man inte sett på jättelänge träffade vi på. Riktigt kul var det! Man blir alltid så glad. Iaf jag. =)



Peanut and me. Resten av bilderna har jag lagt ut på Facebook så dom ligger där. Skitkul hade vi verkligen. Det var en riktigt lyckad kväll även fast jag kom i säng 6 timmar senare än planerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback