Så snyggt!

Ah vet ni vad jag har köpt? hehe.. Jag är ju inte så mycket för märkesprylar eller kläder. Det finns två märken som jag faktiskt tycker om. Det är Friis o Company. De gör ruksigt snygga väskor o skor. Men mitt absoluta favorit märke är ju Ed Hardy. Det är rätt dyrt och jag har inte lust att slänga ut hur mycket pengar som helst på en tröja eller i detta fallet en klocka. =)



Igår hittade jag på tradera denna.Just denna klocka är svår att få tag på. En person som la ut. Helt ny inte använd. Den kostar ca 2000:-. Så mycket pengar vill inte jag lägga ut på en klocka. Så gissa om jag blev lycklig när jag fick denna för 400:- =D.Ed Hardy plus en TIGER!!! De som känner mig vet hur mycket jag älskar tigrar och denna klockan är mig. Jag var bara tvungen att ha den. Så äckligt snygg alltså och jag längtar verkligen tills jag får hem den.


Ed Hardy har ju speciell stil. Antingen gillar man det eller inte. Jag bara älskar det märket. Vad tycker ni? Hiss eller Diss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback