RIP Ronnie James Dio.

För alla som inte vet vem Ronnie James Dio är så var han en hårdrockslegend. En mycket liten man med en mycket mäktig röst. Vi skulle ju gå på DIO i höstas men den konserten blev ju inställd. Sen skulle han komma till Sonisphere med ett av sina andra band Heaven&Hell. Men igår så avled Ronnie i magcancer. Det är himla synd för jag hade verkligen velat se han IRL.

Men nog om det. I helgen hade vi besök av syrran, Danne, Andreas o Robin. O jisses vilken lyckad helg det blev. De kom i fredags och åkte igår eftermiddag. Danne fyllde ju 25 igår så det var han vi var som vi firade i lördags. Så otroligt jäkla kul hade vi.



jag köpte en rosa tårta till honom. O så satte jag i lite ljus med.  =D



Grabbarna hade köpt vattenpistoler o terrade syrran.. men hon gav tillbaks morgonen efter.  =P



Danne o jag slog ju vad om Hockeyn. Han förlorade vadet och var då tvungen att gå ner på knä och ge mig blommor samt 200 kr. =P Så går det när man slår vad med mig. =)



Några av oss i lördagskväll.



Vi sjöng för Danne på bussen. =)



Vi hade en skitkul kväll verkligen.


Den var i klass med Linus 25-års fest. Mer bilder finns på FB. Tog ju så himlans många bilder att det blir lite för mycket o lägga ut här. Plus att jag måste gå o göra mi iordning för att sticka till jobbet nu. Tillbaks till vardagen igen. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback