Nyklippt.

Det är så skönt att vara nyklippt, även fast det försvinner en massa hår. Jag klippte mig själv faktiskt. brukar göra det ibland när det är i behov av de. Så jag klippte av iaf en 5cm, men det behövdes verkligen.

Vi har verkligen skitväder här nere idag med. Nu har det åskat tre dagar irad så det har vart riktigt kvavt både ute o inne. Hostan är bättre idag, men jag har sån träningsvärk i magen o lungorna. Så vi ska nog åka ner till svärmor på en liten fika så jag får komma ut lite idag. Har inget vettigt att skriva egentligen idag.



Fling låg o inspekterade Molly igår som hade ett dampryck som vanligt.



Dom är experter på att pilla under sina leksaker under tv bänken och soffan. Så då får jag ta fram skohornet och lägga mig på golvet o pilla fram de igen. När man ligger där o ska kolla vart leksakerna är nånstans så är dom ju så himla duktiga att dom ska hjälpa till. Så dom ställer sig så här precis framför nyllet. Så det enda man ser är en hårig katt. Men söta är dom


Ne nu mot svärmor o kladdkakan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback