Möte.

Strax ska vi åka iväg på möte med Älvsbyhus. De ska göra en kalkyl åt oss. Kan vara rätt bra o veta vad allt kommer kosta kring husbyggandet. Deras kalkyler stämmer väldigt bra med.
Vi har jättefint väder ute idag, men det är rätt många moln på himlen så jag hoppas att det fina håller i sig så vi kan åka ner på marknaden i eftermiddag. Det är alltså Jönköpings marknad denna helg. =)

Skönt att vara helt ledig idag faktiskt. Men bara för att man kan ta sovmorgon och vill det så vaknar man ju så jäkla tidigt iaf. Klockan 8 slog jag upp ögonen o kunde inte somna. Men det är väl bara för att jag har gått upp så tidigt de andra dagarna i veckan. Så liiiite sovmorgon fick jag ju idag.

Jag gjorde mig iordning och stack till a6. Var ju så trött igår och det var för mycket folk så jag orkade inte engagera mig i shopping. Idag däremot blev det en klänning, en tunika, en tröja, fem par strumpor och tre par skor. Det bästa av allt var att mina presentkort täckte allt detta så jag behövde inte lägga till något själv.

Så än så länge är jag mycket nöjd med dagen.


Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: ♥ Babypink ♥

Nu är den klar. Vad tycker du?



MVH Jenny

2010-05-29 @ 17:06:43
URL: http://jennysmodemix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback