Minigolf o Lamor.

Idag när vi vaknade så var det kanonväder ute så jag o Linus blev lite sugna på minigolf. Äventyrsminigolfen har ju stängt nu o öppnar inte förens första juni så vi åkte upp till Stadsparken och spelade "vanlig" minigolf. Det gör vi väldigt sällan och jag förlorade stenhårt.


Jag var väldigt koncentrerad o denna bana gick inte så bra för mig.



Det gick bättre för Linus..



Sen tog vi en promenad i parken o tittade på djuren..




me and a laaaaama....



Linus o fåret hade en vild diskussion..



En liten bebis get som skulle klättra o hoppa på allt o alla. Yber söt.



I'M king of the world!! Eller i detta fall, jönköping. haha



<3


Ne nu ska jag gå o lägga mig. Måste upp tidigt imorrn. Jobbar 9-16 på Elmia o sen 17-23 på Scandic. Sen 9-16 på Elmia igen ons o tors. Jag kommer va helt slut. Vill bara att de ska vara fredag nu.


Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback