Michael Jackson

Sitter och tittar på en av mina Michael Jackson dvd:er. Denna är från en konsert i Bukarest från 1992. Det är helt sjukt vad folk är galna. Han hann kliva upp på scenen sen blev publiken som galna och vakterna bara plockade folk från publiken som hade tuppat av då. Helt sjukt är de. Men han är ju så sjukt jävla bra. Jag hade velat se han live faktiskt. Jag beundrar han något oehört och han är en av dom största enligt mig, men sen har jag vart ett fan sen jag var typ 4 me. =P

Linus har åkt ut till Ölmstad, men jag stannade hemma. Har fortfarande ont i magen o har haft hela natten. suck. Men jag har ju nya tabletter så de börjar faktiskt verka nu. Rätt skönt. Det är ju inte bra, men jag kan ju stå och gå iaf. Så förhoppningsvis håller det i sig så här så jag kan följa med ut till Linda ikväll. Taco o spelkväll. Ska bli kul!

Ne nu ska jag fortsätta kolla MJ. ååååhhh!




Det bästa scenframträdandet är klart Smooth Criminal.




Speciellt detta. Jag bara älskar när dom gör detta. Så jäkla snyggt.


hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback