Jag säger bara MM MM MM!

Eftersom att vi firar årsdag idag så gjorde vi våran favvorätt. Det är väl egentligen ingen ordentlig varm mat, men vi bara älskar det.



Kräftstjärtstoast.

Det är så j*****vla gott! O vi åt som hästar. Idag så åkte vi till Ikea och jag köpte mig ett nytt täcke, en lampskärm och ett doftljus. Jag sover ju fortfarande med vintertäcket och det börjar bli liiiite varmt nu. Sen gick vi över till a6 o apoteket där jag hade heavy shopping. Sen köpte vi med oss lite bakelser till svärmor där vi tog en fika. Vi gick även ut o lekte med Milo o Putte. Och jag glömde kameran hemma! buuhuu..


Nu ska vi äta lite efterrätt och sätta på en film att mysa till.


ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback