Jag är så trött.

Idag är nästan förkylningen borta helt. Gick rätt snabbt. Men Echinagard funkar verkligen skitbra. Varje gång jag o Linus känner att vi börjar bli förkylda tar vi det. Oftast så bryter det inte ut, men om det gör det så är vi dåliga en, max två dagar. Och det är ruskigt skönt. Men jag har en fruktansvärd rethosta som inte vill försvinna. Iaf inte på nätterna.  Jag sov som en kratta natten till igår och ännu värre natten till idag. Så jag är helt slut. Jag övervägde starkt att gå upp vid 04 imorse. Då hade jag fått nog av allt hostade.

ne nu ska jag inte gnälla mer över mina sjukdomar. Men det är så retsamt och jag blir så arg när jag bara hostar o hostar o hostar på nätterna. För dagarna är inte alls lika farligt.

Förresten. Jag har ju vart med i gratisbio.se ett tag nu och häromdagen fick jag hem detta:



Presentkort på 200 kr, gäller i nästan alla butiker.  Plus att jag fick ett från H&M på 200 kr häromdagen. Jag brukar oftast få på 50kr på H&M, max 100kr. Men nu hade jag visst handlat för lite mer.. Hur mycket håller vi dolt för min sambo.. hö hö hö...



Igår köpte jag en hel glasslåda. Vi brukar köpa en sån varje sommar. Piggelinen ligger risigt till. Det är så skönt mot halsen.


Fint väder har vi idag med. Jag ska se om jag kan komma ut idag osså. Idag är jag ju inte dålig så. Men så fort man rör på sig så kommer den där jävla rethostan.


Vad ska ni göra idag/ i helgen?  =) Vad tyckte ni om ritningarna till huset?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback