I saved a spider.

Ja jag hade en spindel krypandes på mig idag och istället för att göra som jag brukar göra med ALLA kryp, döda dom så smärtsamt som möjligt så släppte jag ner den på marken. Så då tänkte jag att vad bra, då håller det fina vädret i sig.

Eller hur... Det var verkligen underbart imorse när jag stack till jobbet. Sol o klarblå himmel. Nu har himlen öppnat sig. Bokstavligt talat. Det regnar så mycket att man inte ser över gatan, pga allt regn. Det smäller som f*n mot fönstrerna och det är sån enorm översvämmning på backen. Kissarna är yber rädda dom små liven. So NEXT time i'll meet a spider, i'll kill it!

Skönt att denna dag äntligen är över, speciellt dessa tre mässdagar på Elmia. Jag är så fruktansvärt trött alltså. Men ändå så stack jag till a6 runt 5-tiden. Jag tänkte jag skulle handla upp mina presentkort, det är ju ändå 700kr.=) men det var alldeles för mycket folk och jag var alldeles för trött.

Jag störde mig på fruktansvärt mycket. Speciellt:

*Folk som går med kundvagnar inne i klädaffärerna.

*Folk som provar kläder inne i butiken och inte kan flytta sig från det plagg man vill titta på.

*Puttande fjortisar.

*Folk som har den starkaste parfymen ever made och har hela flaskan på sig så man svimmar så fort dom passerar.


Så jag åkte därifrån o hem till min soffa. haha.



Ungefär så här kände jag mig. Visst är jag duktig på att rita? =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback