I got the world's greatest.

Shit vad trött jag är. Blir fan sängen tidigt idag med, gick o la mig vid denna tid igår. Fast jag låg o kollade två avsnitt Family guy. Min idol är ju Stewie. =) Jag somnade strax efter elva. Vaknade vid ett av världens jävla hostattack.. jag hostade o hostade o hostade.. Det gav sig aldrig. Så vid halv tre lyckades jag somna igen, i två och en halv timme. klockan var väl runt 6 imorse när jag hade legat o hostat en timme innan jag gav upp och gick upp...

Så gissa om det var segt på jobbet idag. Både jag och Elin gick o hostade som två jag vet inte vad. Det värsta är när rösten försvinner lite ibland o gästerna inte fattar vad man säger. De ser att mina läppar rör på sig men det kommer inte ut något ljud. Haha..

MEN jag har världens bästa sambo. När jag hade slutat för dagen på Elmia runt fyra och kommit hem så hade han vart o handlat medicin mot rethosta till mig. Ni anar inte hur lycklig jag blev av det. Men han kan ju inte heller sova.. Stackarn... O vet ni mer? Han gav mig ett fint litet kuvert och i det låg det presentkort på hela a6 för 300kr!! weeeiii!

Jag fick det som en belöning för att jag vart så duktig med träningen. Eller ja, nu har det ju inte blivit på över en vecka och jag vill att min hosta ska försvinna NU så jag kan komma igång igen o få mer presentkort. =)


Visst är han snäll?


Nu är det sängdags för mig o kissarna.. Skriver mer imorrn, o håll tummarna på att jag får sova inatt. Var ju ett tag sen jag sov en hel natt utan hostande. Hatar rethosta. Jag ska utplåna den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback