Hur man tränar en drake.

Den sitter jag och tittar på just nu. En animerad film från Dreamworks. Tyvärr så är det väldigt kass bild eftersom att den är nedladdad. Så det drar ner lite av filmen... Men annars så älskar jag animerade filmer. Jag ska gå på den nya Shrek filmen i se den 3D när den kommer hade jag tänkt mig.

Jag har så j*vla ont i halsen för att jag har hostat och hostat och hostat konstant HELA dagen. O i huvudet med. Det har alltså vart helt extremt. Jag hoppas på att det lugnar ner sig inatt så jag kan sova gott en hel natt iaf. Sen börjar jag bli uttråkad av att bara sitta i soffan som jag gjort i två dagars tid när det har vart fint väder. Men så fort jag rör mig så får jag sån jäkla hostattack. hatar verkligen att vara sjuk.

Sen jobbar Linus hela helgen med. Så då blir jag ännu mer uttråkad. Vi har tillbringat dagen i att forska och spåna och kolla bilder på vårt hus som vi ska bygga. =) Det är så kul att kolla på bilder, speciellt o se vad andra har gjort för tillval och inte. Vi har ju fått en rätt klar bild av hur vi vill ha och vad vi tycker är snyggt. Det är tur att vi tänker såpass lika som vi gör. =)

Nee jag får väl påbörja andra säsongen av Supernatural. Har redan kollat färdigt första. =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback