Bild på nya kärleken.

Jag la upp en bild häromdagen på klockan men jag lägger gärna upp en ny, nu när den sitter på min arm! =D



Sååå snygg.. Det snyggaste tycker jag är detaljerna. Hur det står med pytte liten stil Ed hardy på många ställen av klockan.



Sen gillar jag de stora siffrorna o stilen på dom. var svårt att ta bild som inte speglade sig.

O vet ni mer vad dom hade på tradera? Nageldekor från Ed Hardy. Det ska jag önska mig i present. Lite kul att ha sånt nu när jag börjar få tillbaka mina fina långa naglar. =)


Love love love love.


Kommentarer
Postat av: Linda

Skit snygg! :)

2010-05-25 @ 22:27:52
URL: http://lindakeranen.blogg.se/
Postat av: martina

gryyyym! =)

2010-05-27 @ 18:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback