Ankbebisar!

Idag har jag mått lika crap som jag gjorde igår. Jag hade så ont i halsen idag att jag bara ville ha glass o kyla ner det med. Linus var iväg så jag satt o övervägde om jag skulle klara av att gå fram o tillbaks till Willys utan att stupa. Men jag bestämde mig för att göra det. Solen sken och det var varmt. Med andra ord. Jag ångrade bittert att jag gick och höll på att dö utmed vägen. Så jag kommer aldrig mer gå till Willys när jag är förkyld. Som tur är har jag inte feber. Då hade jag inte ens gått.

Men jag gick förbi mina ankor och blev faktiskt väldigt glad i mitt självplågande. Ankbebisarna har kommit. =) Det är ett stort vårtecken för mig och sen är du SUUUUPER söta. Jag hade faktiskt tagit med mig kameran (Linus sa häromdagen att de kommit.).



Titta så söta. =)



Samanlagt såg jag ca 16 st.. När dom har blivit lite större och äter bröd ska jag gå o mata dom massvis.



Jag vill bara ta med dom hem!

Jag tycker verkligen om mina ankor. =)

Ligger i soffan med mina kissar o kollar om Supernatural. Det är tredje gången jag kollar om den serien, men det är lika bra varje gång jag tittar på det. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback