Solen skiner o påsken är snart här.

Idag var vi ute o gick en timme på förmiddagen. Det var riktigt skönt när solen lyste med sin närvaro. Och det bästa av allt var under promenaden att de har börjat sätta upp skyltar för mässan som startar i övermorgon. Woho! Den mässan är största vårtecknet i denna stad. Jag bara älskar denna helg. Jag hoppas bara solen lyser resten av veckan nu.

Idag har vi en del på schemat. Vi ska åka o handla present till Jens, samt nya gardiner till köket och sen ska vi fixa lite påskägg o godis till dom. Sen hade vi faktiskt tänkt slänga på sommardäcken idag med. Nu tror vi inte på mer snö. Och vägarna är ju så fina nu. Så nu väntar jag bara på att posten ska komma innan vi ska sticka iväg.



Gick in på Karlssons hemsida o hittade en bild på mig o martina från förre helgen. Visst ser vi glada ut? Här hade vi precis upptäckt att martinas kort var borta.



En fin bild på mina söta små älsklingar.



Vad ska ni göra idag?


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback