Seg dag.

Denna dag har vart fruktansvärt seg. Grått o dystert ute me. En sån dag som man helst vill dra täcket över huvudet o bara hoppas på att nästa dag kommer. Men lite har vi fått gjort iaf. Jag har färgat håret på mig själv, svart och rött. Jag blev nöjd, Linus blev inte lika nöjd då det kom lite fläckar här och där i badrummet. =P Men det är sånt han får ta om han vägrar hjälpa mig. Eller hur?

Sen åkte vi till Ica Maxi för att handla inför helgen. Från och med imorrn är det omöjligt att ta sig nånstans i denna stad, plus att alla affärer lär vara belamrade med folk som ska handla påskmat. Och så snabbt som vi handlade idag har vi nog aldrig gjort. Det var nog för att båda inte hade någon lust alls att vara där egentligen.

Sen åkte vi o hämtade mina nya telefon. weeei.. Äntligen slipper jag den där j*vla touchtelefonen! ne nu måste jag gå o göra mig iordning för att sen sticka till jobbet.


Ha en bra kväll.


Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Kikar in och önskar dej Glad Påsk och en trevlig helg =)



Kram Savefors♥

2010-04-02 @ 10:38:05
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback