Hjälp.

Återigen behöver jag hjälp med utseendet på min blogg. Jag har gjort ett collage som jag vill ha som header på bloggen. Hur får jag in den bilden på bloggen? jag fattar verkligen ingenting utav detta.

Sitter o tuggar på en muffin. =P Gjorde dumle och apelsinchoklad muffins igår. Fick ju besök utav Martina så jag gjorde lite gott fikabröd. Himla goda blev dom. Trött som tusan är jag. Mina kära små fyrfotingar har hållt igång halva natten. Jag blir så överlycklig.

Jag och Martina satt och kollade This is it med Michael Jackson igår. Nån som har sett den? Den var skitbra. Ingen av oss kunde sitta still i soffan. Men han var ju mer maskin än människa. Men det kanske är så det blir när man bli inkastad i den branchen vid fem års ålder.

Vi har jättefina och stora istappar på balkongen.


Nu har dom blivit ca 30 cm längre så nu når de nästan ner till räcket. Så det känns som att vara i ett fängelse när man går ut där. =P


Ikväll är det återigen vampire diaries. Jag har verkligen fastnat för den serien, men jag jobbar hockey idag så jag hoppas jag hinner hem tills dess. Det borde jag. =P


Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback