Bloggtorka.

Ja jag har verkligen haft bloggtorka så det skriker om det. Denna månad har jag jobbat så mycket med att jag inte haft lust att skriva. Sen har jag inte haft något att skriva om.

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om nu heller. Idag har jag iaf beställt mig en ny telefon. Är så trött på den jag har. Den är relativt ny och fräsch iof. Men jag tycker verkligen inte om touch telefoner har jag upptäckt. Jag hatar verkligen det, speciellt att skriva sms med det. Och jag skriver en hel del sms. Så jag köpte mig en sony ericsson med knappsats! woho! Ska tydligen vara en av de bästa telefonerna ute på marknaden just nu. Så jag är nöjd med mitt beslut! jag hoppas jag får den innan påsk iaf. =)

Vad ska ni göra i påsk? Bilmässan sätter ju igång här nere på torsdag och håller på tills söndag. Detta är den BÄSTA mässan på hela året. DÅ är det vår. Och det är så härligt med alla fina bilar och motorcyklar som åker runt här i stan. Sen är den riktigt rolig att jobba med. Så härligt folk. Jag ska jobba tors o fre. Sen på påskafton kommer mamma,pappa,syrran o mormor ner hit och hälsar på oss. Det ser jag verkligen fram emot. De stannar bara över dagen.

Så på kvällen hade jag tänkt åka ner till Olearys o kolla hockeyn. Viktiga matcher nu. Sen vill jag nog åka iväg o kolla lite race. Mycket sånt hela kvällarna o nätterna. Jag ska försöka övertala min sambo att gå på mässan på söndag med. Vi var ju på den förra året och det är i stort sett samma, så han vill inte gå lika gärna som jag vill gå. Plus att den mässan är speciell för oss för då är det fyra år sen vi träffades första gången. =) Kommer du ihåg det Pearn? =)


jaja, nu ska jag krypa ner o kolla C.S.I. Fick inte så mycket sömn inatt så jag är rätt trött nu. Sen så kollar jag min telefon ca 100ggr per dag. En nära vän till mig ska ha barn nu vilken dag som helst och jag är så förväntansfull och nyfiken.


natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback