Äkta smålänning.

Idag har jag upptäckt att jag blivit en äkta smålänning. Smålänningar är ju kända för att vara snåla. Jag har aldrig varit snål av mig så. Men idag var vi på Willys och handlade lite påskägg. Och så köpte jag en SOLO tidning till mig själv. Det var inget mer med det, vi gick till kassan och betalade. Sen när vi var på väg därifrån läste jag på kvittot och då hade hon tagit betalt för TVÅ SOLO tidningar. jag blev genast upprörd och muttrade att jag skulle ha mina pengar tillbaka. Linus tyckte jag skulle lugna ner mig och att 44,50 inte var någon förmögenhet. Men jag dundrade tillbaka och trängde mig före alla i kön o sa skitsurt att jag bara ville betala för EN tidning. Så jag fick mina 44,50 tillbaka.

När vi gick därifrån kom jag på mig själv: shit, jag har blivit en smålänning!



Vårtecken!!! Denna fjäril bosatte sig på Linus sko och den vägrade flytta på sig. Den satt där ett bra tag. Så fin.



Ne nu ska jag kolla C.S.I snart.

hej hej


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, tur att alla smålänningar inte är snåla :)

2010-03-31 @ 12:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback