=(

Denna dag har vart helt felvriden, tror det beror på hur dagen startade för mig plus väckningen.
Var iaf riktigt segt på jobbet idag, jag var trött och det var inte mycket att göra. Tycker det är så tråkigt att bara gå o dra när det inte finns så jättemycket att göra. Min rethosta har fortfarande inte släppt, fattar inte. Det börjar bli rätt drygt nu att gå o hosta o hosta.

När jag kom hem så hade min andra halva vart så snäll o städat lägenheten, IGEN. =D Jag sa till han att han kunde vänta tills imorrn för då är jag hemma på dagen så då kunde vi hjälpas åt. Men han gjorde det ändå. Så efter jobbet gick jag till Willys o köpte blommor och kräftor. Han älskar ju min kräfttoast så jag tänkte överraska han med det nu när han kommer hem på rast.

Så han kom hem för en liten stund sen o jag skulle bara göra iordning den. Hade redan hackat alla grönsaker o gjort röran, sen när jag nästan är precis klar med den o blommorna o ljusen så får han larm... =( Så han måste åka. Jag hatar verkligen hans jävla jobb alltså. Så då står man där....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback