Sömnlös i Jönköping.

Idag är jag ruskigt trött. Jag kan inte återigen understryka hur mycket jag älskar mina grannar. Igår var det någon som beslutade sig för att ha fest. En fest med hög musik o mycket bas. Jag hoppades på att det skulle vara förfest så det skulle bli tyst runt 11. Men neee. Det var en hemma fest. En sen hemma fest. Jag blev galen. Det värsta är att jag inte vet vem det var, det var inte i vår trappuppgång iaf. Sen dom där jävla fåglarna låter ju dygnet runt me!!!

Klockan hann bli närmare halv 2 innan jag lyckades somna, Då sätter Molly igång o leker rövare o ylar. alltså verkligen ylar. Hon brukar alltid vara duktig o sova när man själv sover. Men nångång i månaden så brukar hon vara igång. Rätt bra till Skillnad från Fling som håller på VARJE natt.

Hon håller på ca 40 min. Sen somnar jag en stund till... Då var det dags för Fling. Vid det laget var jag skogstokig o visste inte om jag skulle skratta lr gråta.. Men jag lyckas iaf ännu en gång somna om, då hörde jag nyckeln i dörren och Linus hade kommit hem. Kl var då 5. Sen låg jag o vände o vred på mig till kl 6 då jag gav upp o gick upp.


Så nu har jag setat framför datorn o tv:n en timme. Ska nog äta lite frukost. Börjar faktiskt kl 8 idag. Frukosttjejerna behövde lite hjälp idag så jag ska testa på o jobba frukost 2 timmar innan jag ska till min avdelning o jobba lunch.


Jag hoppas jag klarar av denna dag för den kommer bli låååååång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback