Snurrigt värre.

Jag låg o sov så skönt i min skönhetssömn när telefonen ringer. I luren är det en halvt panikslagen Linda som undrar ifall jag kan jobba lunchen åt henne idag för att ett av barnen hade skadat sig. Jaa visst säger jag o knappt fattar vad hon säger. Jag rusar upp och har ingen aning om vad klockan är så jag tror ju det bara är att slänga på sig kläderna o sticka.


Sen tar det ett tag innan jag upptäcker att klockan är 8 och att jag inte börjar jobba förens om två timmar kommer nästa fråga. Vad är det för dag idag? Linda sa att hon ringer sen ist när jag vaknat till bara jag tar mig till jobbet. Jag är lite trög så där på morgonkvisten när jag blir väckt. =P


Sen är det ju alltid trevligt o komma in till köket halvt sovande o upptäcka att mina kära små fyrfotingar har lagt en pizza på golvet. Trevlig morgonsyssla..=P

Ne nu blir att knata iväg till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Catrin

usch kattspya är aldrig nice. Nibbla spyr i perioder. Ibland spyr hon nästan efter varje gång hon äter. vet inte om det beror på att hon äter för snabbt, för det som kommer upp är i princip oyuggat =/

2010-06-01 @ 14:22:05
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback