Skitdag.

Idag är det en skitdag. Jag ska berätta varför. För det första är jag så ofantligt trött på mina grannar så jag skulle kunna bomba byggnaden.

1. Turken brevid har ett riktigt bra ljudsystem, för vi brukar höra prov på det sisådär halv 7 på morgonen eller kl 3-4 på natten när han spelar ALL möjlig musik på högsta volym. Jag som är väldigt beroende av min sömn blir ju lite smått irriterad sådär.

2. Under oss har vi en familj, somalier. Det är något ruskigt fel på deras unge, för så fort han kommer ut i trappuppgången så vägrar han gå nånstans och skriker för kung och fosterland. Det är nästan värre än musiken. Och då snackar vi alltså en 3-4 per DAG!!! oftast tidigt morgon där med och Otrolig lungkapacitet har ungen.

3. Mitt emot somalfamiljen precis under oss är de osså väldigt duktiga på att spela musik på hög volym, de brukar dock hålla sig till dagtid så jag bryr mig inte så mkt. Men dom har ju köpt två pippifåglar! och dom låter!!! Sen kan vi inte ha katterna ute på balkongen pga deras jävla pippifåglar. För katterna ska ju bara ner dit, så dom hänger sig över att de nästan trillar ner.

4. Solen skiner, det är 17 grader varmt just nu och klarblå himmel. Jag ska tillbringa 7 timmar på Scandic inomhus och inte ha NÅGOT att göra. Inga lunchbokningar, ingenting. Gissa om jag är motiverad.

Jag kan inte nog understryka hur mycket jag längtar till att bo i hus. man blir lite bitter när allt detta låter samma morgon. Hur är era grannar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback