My secrets...=O

Hittade en rolig lista hos Sofia. Nu läser ni genom allt! Capish? =)

Vilken svordom använder du mest? Helvetes jävla skit.. Dock aldrig i närheten av barn. =P
Äger du en iPod? Ja en grön sådan.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? kl 8.
Hur många resväskor äger du? 1
Använder du flip-flops? Ja, Det är det jag lever i på sommaren.
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica Maxi
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag älskar att ta bilder, men är även en Linslus. =)
Vilken var den senaste filmen du såg?
The Librerian 2
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Både och.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Mitt hus, En bil, En ny garderob o en resa...Finns MYCKET.
Har någon någonsin kallat dig lat? Ja det ordet brukar slinka ur min sambos mun ibland. =P
 

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nope, don't need to.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Bandit!
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Disturbed!!!!!
När var senast någon stötte på dig?
Sist jag var ute på krogen, alltså förra helgen.
Vad åt du till middag senast? Grönsaker.
Kan du vissla? Ja, men inte som Johanna. HAHAHa nu var jag rolig!=P


Vem var den senaste som ringde dig? Peanut.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? FLUM-RIDE!!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Absolut. I'm The best. =P
Vilket riktnummer befinner du dig i? 036

Tittade du på tecknat när du var liten? Gör det fortfarande. =)
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
2 km från mig. A6.
Hur många syskon har du? En syster. Love her of all my heart.
Är du blyg inför det motsatta könet? nej absolut inte.


Vilken film kan du alla replikerna till?
Sagan om ringen filmerna.

Äger du några band t-shirts? ja har några st. =)
När flög du senast? September 2009, Bulgarien.
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4

Läser du för skojs skull? Nej, bara när jag inte kan sova.
Pratar du några andra språk? Engelska
Diskar du din egen disk? Ja
Har du gråtit offentligt? Minns inte, men det har kanske hänt?


Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? Jag kan allt. haha, nejdå. Men alltid kul att lära sig nytt.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Har en STOR tattuering som jag ska göra när pengar finns.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Klart. =)
Kan du kasta macka? Nej, får inte in snitzen där.

Har du någonsin varit på Jamaica? Nej
Vad har du med dig in på bion? Alltid en bonaqua skogsbär.
Vem var din favoritlärare och varför? Alla i gymnasiet var toppen.


Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej.
Vad har du för väder? Regn. =(
Har du en blogg? jajjemen.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? DRAMA! teaterapa I am.=)
Gillar du att flyga? nej,fy helskotta säger jag bara.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor är viktigt.
När sov du senast på golvet? Har aldrig hänt.
Vilken är din favoritdrink? Strawberry Daiquiri och Raspberry Caprinha. MM MM MM!


Gillar du din boende-situation? Ja absolut, men jag längtar efter vårat hus.
Vilken är din mammas hemstad?
Oxelösund
Din pappas hemstad? Vellinge
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 6..helst 10. haha
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Fullbokade men inte stressiga.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja, det hände ett antal gånger.
Vilken är din favoritfrukt?
MANGO!!
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nope.


Hur gammal blir du nästa födelsedag?
25, den 12 September.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja lite kanske.
Tror du på liv på andra planeter? Nej.. Tror inte på aliens. =P däremot spöken. =S
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? En trög gäst som var alldeles för full o vägrade inse det.
Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror inte på Gud, så har aldrig filosoferat i detta.
Vad var det senaste du åt?
Äppelpaj med vanilj-fluff.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det är nog rätt lika där.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Pappa tyckte jag såg ut som en Jessica..


Gillar du senap? Ja
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag är bäst. haha, nee brukar inte kännas så svårt.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? NO thank u. Höjdrädd som tusan, sen flygplan på det. Självmordsuppdrag för min del.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Hm.. Den var lite svår att komma på. Nån rolig.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? neeee..
Tycker du om att krama folk? Ja, jag är rätt kramgo.
Skulle du säga att du är trendig? Näe tror inte på mode. =P kör min egen stil. Don't care about the rest.
Äger du en digitalkamera? Ja, fick ju en himlans fin av min sambo min förra födelsedag.

 

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen?
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Hm, beror på vad det handlar om.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Ingen.
Tycker du att du är attraktiv? Ja lite, tycker inte jag är ful iaf. =)
Vad är du allergisk mot?
Luft, klor, soltorkade tomater, bananer, räkor, getingar, Kiwi, röd lök.. and the list goes on and on and on..
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, inte direkt.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Simon.
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla så klart, så nu gör ni med detta! Capish? =D jag är Nyfiken.




Jag hoppas ni orkade läsa genom detta. =P har fått lite dåligt med kommentarer på sista tiden, så det skulle vara lite kul. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback