Jaa solen skiner!!!

Idag när jag vaknade sken solen och det var klarblå himmel. Vi hade planerat att tvätta idag, men ingen av oss var sugna på det då det var ett tag sen vi hade fint väder. Så vi åkte o spelade lite äventyrsminigolf. Den har öppnat nu så där hittar ni oss så fort det är fint väder.




Min boll åkte i vattnet.. som vanligt.. Så jag fick ställa mig o fiska o fiska. Linus stod o asgarvade..som vanligt..=P

Sen åkte vi ner till stan där vi bla bokade tid på handelsbanken.. vi ska byta bank. jag gick även förbi gina där jag hittade denna:



heeeelt kär är jag. TIGER!!!! =D

Efter det blev vi hungriga så vi gick till piren och åt. blåste lite kallt där men det var mysigt.



aww aww!



man ser ut över vättern o halva jönköping. Jätte fint är det.



Måste ju bara visa mina nya snygga skor som jag är helt förälskad i. O mina svarta tånaglar med döskallar på. =)

Ne nu måste jag sticka iväg till jobbet. Men det har vart en jättemysig dag i solen, och lite färg har jag nog fått för nu börjar mina förbaskade fräknar synas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback