Gårdagen.

Igår åkte vi till a6 för att inhandla Li:s present. Vi gick runt i lite olika affärer och glodde. För en gångs skull var det inte mycket folk för att vara en lördag så vi kunde gå där i lugn o ro. Det var fint väder så vi satte oss för att ta en kaffe på en uteservering.. Eller för min del blev det ju en Chai Latte. Jag kan ju inte dricka kaffe. =(


Det började molna på lite redan igår, men det var skönt att sitta ute faktiskt.

När vi kom hem så satte vi oss i soffan och tog oss en varsin glass. Linus var så dum mot Fling.

Fling är helt galen i glass i alla sorter, o linus sitter o retar henne. Inte undra på att hon tuggar tår när man sover. haha

Det har vart riktigt kvavt ute och i sån här värme blir man aldrig hungrig. Inte jag iaf. Jag brukar bli det på kvällarna när det börjar svalna lite. Men man måste ju äta. Och en stor oxfile med potatisgratäng är ju knappast något man är sugen på. Så min middag har bestått av detta i två dagar nu:



Grönsaker, kyckling o Keso. Perfekt sånna här dagar, inte mastigt o supergott. Igår hade jag inte så mkt grönsaker hemma så det blev bara majs,paprika,svamp o lök. Men suuupergott, jag älskar verkligen grönsaker o keso.. MM MM MM! O vi äter TON med grönsaker hemma. Vi båda är sånna som helst inte vill äta en middag utan någon form av grönsaker eller sallad. Helst ska det vara mest av det än något annat. =P


Sitter o kollar på 16 and pregnant.. helt sjukt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med. Finns en hel del sjuka program.

2010-06-07 @ 19:36:37
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback