Fågelmord.

Blir det snart här.. Jag fattar inte varför grannen ska sätta ut sina jävla fåglar på balkongen för. DOM LÅTER!! Och har gjort hela kvällen så jag börjar bli en aning irriterad nu.

Igår skulle jag ju ha jobbat från 18. Så lagom vid halv 6 så börjar jag göra mig iordning o sätta på min skorna. Precis när jag ska gå utanför ytterdörren så ringer telefonen. Då är det Sassa som säger att jag inte behöver komma in o jobba. Det var inte så mkt att göra. Jag blev lite ställd för jag var ju inställd på att jobba. Linus jobbade med och det var fint väder.

Så jag äkte ut till Mariana i Månsarp en sväng, där även Martina var. Vi satt ute på hennes balkong i solen o njöt hela kvällen. Planerade gjorde vi med. Nästa helg blir toppen! Mariana o Martina slår ihop sina fester, blir 55-års fest. Mariana 30 o Martina 25. Istället för att gå ut på krogen som vi alltid gör känns det som, så hoppas vi på att det blir bra väder. Planen är att vi ska vara i Marianas mammas hus som inte är hemma den helgen. Hon har stor altan och baksida. Vi hoppas på 25 grader varmt så vi kan grilla och vara ute. Det blir alltså hemmafest.

Ska bli kul. Husfester är lite speciella tycker jag. Det är aldrig folk som har hemmafester längre heller. Iaf, de gjorde gästlista o började bjuda folk, Men fick hejda sig lite när antalet steg över 100p. haha..


Bjuder på en bild på mig o syrran när vi var småskitar. =)



Tack för den snygga outfiten mor! =P


Nu ska jag hoppa i säng. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback