Äventyrsminigolf.

Idag blev vi återigen sugna på äventysminigolfen. Det är ju bara andra gången denna vecka. Så vi åkte dit idag och tog med oss Jens, Lisa o Andreas. Hade med mig kameran idag så jag tog en massa bider.



Lisa slår.



Linus, Jens o Andreas på väg mot piratskeppet.

 

Denna banan är MEGA lång. Jag står vid änden. Andreas står allra längst bort på bilden uppe till höger., DÄR börjar man slå, sen genom ufo:t och ända ner till där jag står.



Här hjälper Jens att fiska upp Lisas boll som hamnade i vattnet. Innan det så fick han fiska upp sin egen boll. Detta är så jäkla kul.

Efter minigolfen åkte jag, Linus och Jens ner till MediaMarkt. De hade extrapris på blu-ray filmer. Och som de filmälskare vi är var vi givetvis tvungna att åka ner en sväng. Vi blev väldigt hungriga så vi åkte sedan till en restaurang och åt pizza ute i solen.

Lite färg har vi fått idag och denna dag har verkligen vart supermysig. Jag bara älskar att vara ute i solen. Men nu är det snart dags att knata ner till jobbet och tillbringa kvällen o halva natten där.

hej svejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback