Välkommen

Min absolut äldsta kompis Sandra gav liv onsdags kväll 30/12 till en liten flicka.
Välkommen till världen:



Lilla Alicia Linnea Ramos Lundgren.

Visst är hon fin? Så orolig o nervös har jag nog aldrig vart över någon som ska få barn. Och så glad som jag blev när jag fick veta att Alicia hade kommit.Herregud, jag hoppade, skuttade o skrek. haha.  Men det kommer bli likadant i vår igen. ;)

Nu tycker jag det är jobbigt att bo så långt ifrån. Vill gärna träffa Alicia och vara där för Sandra om hon behöver nåt. Jag hoppas hon tillfrisknar snart och inte har ont. <3 Så söt!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilken liten sötnos! :)

2010-01-01 @ 18:43:03
Postat av: Sara

Ja jättesöt verkligen =)

2010-01-01 @ 20:13:46
Postat av: Catrin

lovely ;)

2010-01-01 @ 20:53:44
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Åh vad söt=)

2010-01-01 @ 21:23:24
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback