Nyårsafton 09/10

Hur har ni hade ni det igår på Nyårsafton?

Min dag började med att jag klev upp vid 9-tiden. Gjorde mig iordning och stack till jobbet. Har nog aldrig vart så fin på jobbet som jag var igår. Glitter o allt i håret. haha. Men jag stängde vid 5-tiden, åkte hem o hämtade Linus & Jens plus alla miljarder kassar vi skulle ha med oss. Sen åkte vi ner till svärmor där hon hade lagat tacos. mm!



Lisa hade blåst upp massa ballonger som hon satte i taket.



Sen satte vi oss till bords. Självklart hade vi parthattar o tutor. =P
 

Linus o Jens var ju pajas nr 1&2 under kvällen. Linus partyhatt syns ju knappt.


Jag var ju inte sämre. =P Efter maten blev det UNO spel. Det nya spelet är så himlans kul.



Till efterrätt Ost & Kex. Jag är helt galen i olika sorters ostar. Så himla gott.



Svärmor tycker osså om ostar o kex. =)



Sen var det dags för raketer. Grabbarna gör iordning, gillar att de har satt hattarna på mössorna. =P



Lisa med tomtebloss o skumpan!



Jag hade med tomtebloss! =)



Det var det enda brinnande vi vågade gå i närheten av.



Ett gott nytt år från mig o min älskade. Hoppas ni får ett bra 2010. =)

Jag hade en perfekt,mysig kväll. Var lite trött på slutet, men piggnade till sen när jag fick köra hem.

Nu ska jag äta lite ost o kex som jag fick med mig hem. Har kissarna här i soffan hos mig med. Min andra halva är på jobbet, rätt skönt att vara själv idag faktiskt. Nehe nu lockar Spiderman 3 på tv. =)


So long..

Kommentarer
Postat av: Catrin

gott nytt år!

2010-01-01 @ 20:55:29
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ser ut som en lugn och skön nyårsafton för er! :) Vi hade en lika lugn än med god mat och en massa annat gott :)

2010-01-01 @ 21:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback