MASSA MASSA SNÖ!!

God kväll allihopa. Idag har jag vart riktigt riktigt trött. Blev väldigt sent igår. Efter att David hade åkt hem runt halv12 tiden så började vi klä av julgranen. Vår vaktmästare var så himlans snäll o sa att om vi gick ut med den igårkväll (sent när ingen såg.=P) o ställde den vid soprummet så skulle han ta reda på den idag. Då slapp ju vi slänga in den i bilen o barra ner hela den för att sen åka till sortergården.

Så vi plockade bort allt julpynt o gran o hela rubbet. (utom 2 gardiner) Klockan var närmare halv 3 när vi var klara. Herregud vad sent. Men det var det värt. Så skönt att få bort den där julgranen. Blir nog faktiskt plastgran de kommande åren.



Här släpar linus julgranen och vi hade samma tur som förra året. Hade snöat jättemycket så våra spår var de enda som syndes. Inte så diskret kanske. =P

Sen imorse när vi vaknade så snöade det fortfarande. Vi har nog fått en 20 cm under natten. Så nu är det massa snö överallt!



Eftersom det är söndag idag så hade de inte plogat utanför porten och på alla cykelvägar,Så halva benen försvann i snön. Tur man har ordentliga höga vinterskor. =) Linus blir som ett litet barn. Han älskar massa snö. =)

Sen åkte vi runt till både elgiganten,onoff o mediamarkt. Jag var på jakt efter en extern hårddisk. Hittade mig en bra för ett himlans bra pris på Mediamarkt. Väldigt bra att ha en sån då min dator inte hänger med så bra längre. Jag vet inte vad jag skulle göra om alla mina bilder bara försvann. Men nu har jag en backup. Sen köpte jag mig en trådlös mus och en YBER fin musmatta. Den måste ni se. =)



Visst är den fin?=) De som känner mig vet att jag älskar tigrar. =)

Ne nu ska jag äta lite chokladpudding. =) Det är nåt man inte äter ofta. Så det ska bli gott. På lördag ska jag (kanske linus) åka upp till Nyköping och träffa lilla Alicia. Ser fram emot det jätte mycket. Sen ska min kära syster följa med tillbaka hit. Så dels åker jag upp för att hämta henne. Woho!

Ha en bra kväll. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback