Gravidmage AB

Ja just nu kan man tro att jag är gravid med tanke på hur min mage ser ut. Fick frågan på jobbet häromdagen med när jag hade ont. Inte så dökul faktiskt. Den svullnar jú upp så jäkla mycket och blir precis stenhård.



Här ser ni. Roligt va?! Förstår ni nu att jag inte går utanför dörren när magen ser ut sådär? Inte alls kul. En jobbarkompis frågade: "Men är du SÄKER på att du inte är gravid?"  känns som att jag borde haft en unge nu isåfall eftersom det har gått ett år med magproblem. O hon tyckte inte det var lustigt att jag inte  ser ut så annars. Så trög.

Så har jag bildbevis på att min syster försöker strypa min katt!



Haha stackars liten. =P

Vi har faktiskt kollat på Ferngully ikväll. Är det någon som minns den teknade filmen? Tror Avatar har fått sin inspiration ifrån den. Riktig klassiker. =) Sen har vi spelat massa poker. Tror vi börjar bli beroende. Drömde till och med om det härom natten. Jisses.

Klippt av mitt hår har jag gjort med. Eller det känns så iaf. Buhu. Men det var behövligt och det växer ju.

Ne nu kommer snart min sambo hem på rast så jag ska väl krypa ut i köket.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hoppas att magen känns bättre snart! Inte så kul att behöva ha ont hela tiden.

2010-01-12 @ 12:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback