En kall dag ute i Ölmstad.

Idag på förmiddagen åkte jag o Linus ut till Ölmstad för att hälsa på hans morfar med Li, Gustav o Anne. Har vart så fint väder här idag. Klarblå himmel o sol. Helt underbart. Men kallt som tusan och där ute var det ca 6 grader kallare än här i stan.



Lillastugan där han bor.



Svinkallt var det ute så jag fick vara ordentligt klädd. Min syster diggar inte den där mössan. =P



Putte var med ut. Det är det bästa han vet att vara där ute. Så jag aktiverar honom lite med favoritbollen och han tröttnar aldrig. Vill bara leka o leka o leka. Så söt.



Här kommer Linus morfar på sin släde. Haha såg lite roligt ut faktiskt. =P



Li försökte få Putte att sitta still på släden. Men han ville bara leka, inte åka släde. =P



När vi hade vart ute en stund och blivit nedkylda gick vi in o värmde oss. Li o Gustav tog snabbt plats framför brasan. =)

Har vart en rätt mysig dag. Skönt att komma ut lite faktiskt. Men nu är jag helt trött. David är här o grabbarna kollar hockey. Fan ta canal+. Annars skulle vi gått på bio ikväll men vi får ta det i helgen istället. Jag vill gärna se den där Avatar. Verkar väldigt intressant faktiskt.

Ne nu ska jag spela lite Poker. Har fastnat lite för det. Spelar det där Zynga Poker som finns på Facebook med låtsaspengar. =P Lika bra det. Men det är väldigt roligt faktiskt.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback